Belislina Kızlar 20 mayısta doğum olcak ama heycan meycan sıfır his 🤦🏻♀️ Bugun kontrole gittim gidesim bile gelmedi ya😭😭😭😭 ikinci gebelik bu oğlumda aklım hep vicdanen böyle üzülüyorum
Denizkaplan Belislina bende cok heveslıyım ıkıncıye ya hatta gorumcem goren ılm sanar falan dye laf soktuydu ılk aylar oglumdakı hevesım aynı bundada var bence arayla alakalı tam 5.5 sene var aralarnda sankı ılk hamılelıgm gbı
Belislina Denizkaplan ilkini hiç anlamadım ama bunda böyle bi hevesli değilim kafam oğlumda kalıyor üzülüyorum yani ya😭🤭
Damla88 Benim de dogumum 20 mayis ve heyecandan catliyorum ilk bebegim ve hic ultrasonda yuzunu gormedim hic gostermedi sagolsun bi sagsalim dogursam hem ondan endiseliyim hem de ameliyattan korkuyorum su 4 gun nasil gecer bilmiorum