Rose2828 Arkadaşlar ya eşim temizlik yapıyordu lavabo açıcı ile ben çıktım ama bir kaç defa kokusu geldi bogazimi rahatsız etti baya Sizce zararı var mi yoksa ben mi çok pinpirikliyim
Urul_yildiz Rose2828 sadece sen degilsin pinpirikli canım merak etme yogurt yee bırde acık havada nefes al biş olmaz allahın iziniyle
Wonderanne Rose2828 bende tuvaleti yıkadım bir iki defa kötü oldum hastalandım maruz kalmamaya çalış yoğurt ye öyle bir şey oldu mu balkona çıkıp temiz hava al
Urul_yildiz Rose2828 sorma ilaki evde oluyoruz yapacak yanımızda kimsemiz olmayınca kimyasallara maruz kalıyoruz Bende cok takıyorum ama arastırınca rahatlıyorum ☺️
Rose2828 Urul_yildiz kesinlikle ama araştırınca da olumsuz şeylerle de karşılaştık mi iste o zaman başlıyor her şey 🤣🤣