MeltemNermin canım kendimde sağlık personeliyim bir çok arkadaşıma aynı şeyi söylediker,ikilisi kötü çıkanda oldu üçlüsü kötü çıkanda ama bunlar tahmini sonuçlar.senden alınan kandan bebeğin rahatsızlığına bakılıyor düşünebiliyormusun mümkün değil böyle birşeyin yüzdeyüz doğru olması,tabiki yanılma oayı olacaktır.içini rahatlatmak için değil öyle olduğu için söylüyorum.en kesini amniyosentez,çünkü o sıvıda bebeğin atıkları yada kılı oluyor ona bakılıyor fakat sakın riske girme.amniyosentez yaptırıp bebeği iyi olan ama işlemden dolayı bebeğini kaybedende gördüm ben.yarında benm ikili testimin sonucu çıkacak,moralim bozuk aslında geçen hafta doktor bebeğin damarının ters olduğunu söyledi.ama yapacak birşey yokki.sapasağlaö doğsa bir iki sene sonra bi rhaagsızlığı olsa ne olursa olsun yanında olcağımıza annelik yapcağımıza göre şimdiden yapalım üzme kendini