21 haftalığım benimde en başından beri var sarı çoğu zaman su gibi.Bir çok antibiyotik vs. hiçbiri işe yaramadı.Doktorum ilerlerse bebeğe zararı olabilceğini söyledi.Kendimce en aza indirgemeye çalışıyorum bende.Hiç geçecek gibi durmuyor,kuru kalamıyorum asla🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️