Tam 38 haftalığız bugün çatı muayenesi oldum (hiç canım yanmadı korkulacak bir şey değil rahat olun)
Dr.um açıklık olmadığını ve rahmin yada kesenin baya yukarıda olduğunu söyledi.
Sonrasın tozkahve diyebilirim cidden çokk çok açık bir kahve geldi akıntım ama yapısı falan normaldi yani herzamanki gibi ama rengi tuhaftı az önce baktım yine yarısı o renkte diğer yarısı da normal gelmiş. Acaba muayeneden mi kaynaklı yoksa nedir bilgsii olan böyle bi durum yaşayan var mı?