zlemAcar Anneler burada toplanalım. İlk günler gerçekten zor geçiyor. Birbirimize destek olalım. Sorularimizi , sorunlarımızı paylaşalım. 🤗🤗🤗
BurcuEsiklii zlemAcar canım hayırlı uğurlu olsun 😊dogum hikayeni paylastin mi ben görmedim de😊ben de 38+5 bekliyorum sabırla insallh ben de sizin gibi sağ saglim kavusurum yavruma😍
Sudenazz zlemAcar Cuma günü 37+4 de kavuştum kızıma 😍 Rabbim isteyen herkese nasib etsin annelik Harika bi duygu 🙂 Biraz zayıfız ve birazcıkta sarılığımız var onun dışında bir sorunumuz yok çok şükür 🙏
zlemAcar elvann nasıl gidiyor canım. Alistiniz mı birbirinize ? 🤗 Bizim ara ara nöbet ağlamaları tutuyor.
elvann zlemAcar tam değil 🙁( 2 gün küvezde kaldı o sırada mamaya alıştırdılar beni emmiyor çabuk acıkıyor gece uykusu yok Yandık valla🙂)) ama rabbime hamd olsun sağ salim kavuştuk hayatım yavrularımıza
BaharDovletowa Bende nisan annesi olucamda inşallah bende sag salim elime alıp sizin gibi söhbetinize katılırım ya her gün beklıyorum ne zaman dogarım diye hiç bir belirti yok 38 haftalık olduk hayla tık yok
zlemAcar BaharDovletowa canım inşallah sağlıkla gelsin. 🤗 Bende 38. Haftada doğuracaktım ama bebeğim durmadı. 37. Haftada doğum yaptım. 🤗🤗🤗 Ve sancıların vardı ama çok hissetmedim. Allah'tan ateş basmasindan tedirgin olup nst ye girmişim. Yoksa evde gelirdi 💕💕💕
BaharDovletowa zlemAcar maşallah Allah analı babalı büyütsün canım bende her gün dua etyorum biranönce gelsinde kavuşim mis kokulama diye ☺
zlemAcar BurcuEsiklii yok canım daha paylaşmadim. 🤗🤗🤗 Bebek maalesef o özel günü yoğunlaşıp yazmama izin vermiyor. Anca böyle.boluk bölük arada giriyooorum. Ama inşallah en kısa zamanda paylaşacağım
BaharDovletowa Bsrayldrm evet canım gelsinler bekliyoruz İnşallah kavuşuruz canım bende 38 haftalık tam
Gry Benimde son 8 günüm ama hiç belirtim yok 😔😓 yalancı sancı vs herkeste önce öyle mi oluyor. Yoksa bi anda gercek doğum sancım gelir mi??
zlemAcar Gry benim bir anda geldi. Daha doğru bir gün önce hafif belirtiler oldu ama ben farketmedim. Mesela tuvalete otururken müthiş bir ağrı hissediyordum. Belim kopuyor gibi oluyordu.
Gry zlemAcar cevabınız için teşekkür ederim. Doğumunuz nasıl oldu ? Normal mi? Bi de tam kaçıncı haftada doğum oldu?
EsraNuri zlemAcar merhaba bi sorum olcak biraz özel ama tuvalete gitdiğinizde nasıl bir agrı oluyodu acaba
zlemAcar EsraNuri sanki aşağıya doğru bir baskı oluyordu. Ve tuvalete resmen yan yan oturuyordum . Belim tutulmuş gibi.. . Aynı zamanda ateş basmaları oldu canım.