Kbrakbra Tugra19 level yapıyormuş, ama ultrasonu çok kötü demişlerdi. Birde ülkü hanım var onun muayenesinde 400 gibi bir rakam demislerdi
Kbrakbra Tugra19 Ben yaptırmadım ama karabukte oturduğum için mide bulantısı yüzünden yolculuk yapamadim
berel15 Tugra19 level de yapılıyor canım 350 tl olması lazım ücreti ama radyalog yapıyor. Ülkü hanım paragözün teki hiç memnun kalmadık gebeliğimde kanamam olunca gitmiştim paranın köpeği olmuş. Şahsen ben düzce araştırmada yaptırdım ama koronada çıkamıyorsanız levelde arkadaşım memnun kaşmıştı boşuna o kadına para vermeye gerek yok derim
Kbrakbra berel15 evet ülkü biraz pahalı, 4 sene önce ablam onda doğum yaptı muayene ücreti o zamanlarda bile 250 liraydı , şimdi kaç olmuştur kim bilir🙄 ama detaylı ortalama 300 400 isteniyor heryerde devlette olmadığı surece ona normal fiyat verdi
Ozge-ylmz Bende Zonguldak Ereğli’de yaşıyorum ve burda iyi bir perinatolog yok maalesef .Doktorum beni ikili testim yüksek çıktığı için Sakarya araştırmaya sevk etti ama ben İstanbul ya da Ankara da iyi bir perinatolog a gitmeyi düşünüyorum
berel15 Kbrakbra ben pahalı olmasına bişey demedim bütçe meselesi canım biz kendisini bi tanıdık vasıtasıyla arayarak gittik kanamam vardı beni üniversiteye gelsin orada olucam hem tahlil falan gerekiyorsa yaparız demiş. Bizde buna istinaden üniversite ye gittik olduğumuz odada en az 8 tane ultason cihazı vardır bana ben sana buraya mı gel dedim istiyorsan özel muayeneme gelirsin dedi bende tahlil isteriz demişsiniz dedim tamam rutinleri iste dedi ordaki kıza sonra ben bebeğime bakmayacak mısınız aktif kanamam var dedimbebeğin ölü mü aşağıda baksınlar ben burada muayene etmiyorum dedi elime kartını tutuşturdu odadan çıkarttı ben şok oldum insan ne kadar para düşkünü bile olsa hasta psikolojisi de mi okumadın ya tamam hadi bakalım bebeğinin kalbi atıyor tahlillerini yaptır muayenehanemde değerlendirelim bu numaradan randevu alabilirsin de. Bebeğin ölü mü aşağıda baksınlar ne demek ya donmuş bi şekilde odadan çıktm arabaya kafam zaten allak bullak olmuştu dediği yere gittim bebeğime baktılar arabaya vardığımda aklım başıma gelmişti kendime gelebildim ağlamaya başladım hüngür hüngür. Randevu için aradım çalışanı uyuyormuş bu saatte değil öğleden sonra aramam gerekiyormuş bende doktora mesaj attım bugüne mi alayım randevuyu yoksa tahliller çarşamba çıkacakmış dedim tenezzül edip cevap vermedi. Çalışanı randevu için geri döndü o arada kahvaltı yaptık eşimle durumu değerlendirdik üstümüzden sersemliği attık olayın şokunu randevudan vazgeçtiğimizi söyledik. Hanımefendi sanırım 4 gibi muayenehane ye gitti randevudan vazgeçtiğimi öğrendi bana mesaj atma gereksiniminde bulundu para kaçıyor diye çarşambaya alabilirsin canım yazdı. Ne ara cabı olmuştum ki ?? Anlayacağın durum bu canım
Kbrakbra berel15 anladım canm geçmiş olsun, yani o kadar tanımıyım tabiki. Hanı özelde ortalama fiyat böyle diye ülküyü dedim. Tabi farklı alternatif varsa daha iyi olur