Edauysun ipeğimi görünce sormayı unuttum açıkcası ama benim akşamları oluyor genelde bende onu yemek ağırlığı olarak düşünüyorum geçiyor çünkü..doktora sadece şunu sordum sol tarafımda baya gerginlik oluyor içten yanarmış gibi oluyor dedim oda bana ayakları solda kafası gögüs altında poposu sag tarafta dedi zaman zaman ayaklarını ittirmesi veya poposuna dogru gelmesi gerilmene sebep olabilir dedi belki sizinkide geriliyordur Ve kafası gögüs altında oldugundan mideye baskı kurabilir reflü veya yanmaya sebep olur dedi ama çok nadir yaşıyorum o durumu.. Sorunuza cevap olmadı ama belki bi ihtimal söylediğim gibi olabilir😊