Aliayse İy akşamlar herkese, 29+2 haftalık hamileyim karnım sürekli ve uzun süreli sertleşiyor ve ağrım oluyor, arada bir de anlık vajinama ağrı saplanıyor, plasentam da aşağıda böyle bişey yaşayan oldu mu lütfen acil cevap verir misiniz
Kubraerbay Aliayse 26 + 5. Haftadayım aynı durumu bende yaşıyorum özellikle akşamları karnım çok sert oluyor ama ben gaz oldugunu düşünüyorum yinede doktora danışacagım. benimde plesanta aşağıdaydı son kontrolde yarın tekrar gideceğim kontrole umarım yukarıya çıkmıştır çünkü doktor zamanla yukarıya çıkar demişti 😊
Tortilla Aliayse bende 28 haftalıgım sertlesıyor dık duramıyorm genelde aksam oluyor ama gunduzde oldugu oluyor
Aydan95 Aliayse 33 haftaligim. Bende de oldu gecen gun doktorum normal degil dedi 37 haftadan olmasi gerekiyor dedi ve nst ye gonderdi beni.erken dogum belirtisiymis
Aliayse Kubraerbay inşallah çıkmıştır 🙏 benim ağrılarım sertleşmelerim geceli gündüzlü oluyor sürekli var bugün her yerim ağrıyor erken doğumdan korkuyorum
Edauysun Kubraerbay bugün doktora gittiginizi gördüm karnım cok sert falan diye konusmustuk sizinle ne dedi doktor bu duruma peki😔benimde öyle 28 deyim taş gibi dokunsam patlıcak karnım ve midem ama bir noktası degil heryeri
Ern Aliayse canım şuan 31. Haftadayım sürekli oluyor bende de ve ağrılı bir şekilde yaklaşık 25. Haftadan beri oluyor bebek büyüdüğü için olıyormuş güya hatta bıgün yine dayanamadım doktora gittim doktor artık kızıyor normal olacak diyor bende kasılma diye korkuyorum erken doğar diye 🤷♀️
Kubraerbay Aliayse bugün kontrole gittim plesanta yukarıya çıkmış durumda biraz ama yine bebekle aynı seviyede degil zamanla çıkacağını söyledi doktorum rahim agzını kapatmadığı için problem yokmuş umarım sizlerde iyisinizdir 🤗🙏
Nurcn Kizlar bende bugün gittim ve 19haftlgm plesanta aşağıda diye bana progestan verdi çok korkuyorum bazende agrilarim oluyor
Aliayse Nurcn progestanı bana niye vermedi ki en başından beri plasentam aşağıda oysa yani ilaç vermemesi daha iyi ama inşallah düzeliriz erken doğum riski var ama bu çok erken olur
Aliayse Ern bana normal demedi bu duruma 3 gafta önce gitmiştim cumartesi kontrol var sağlık ocağındakilerde aksatma dediler durum çok da basit değil gibi
Ern Aliayse ben sürekli nst ye giriyorum normal diyor doktor bana 🤷♀️ inşallah kötü bir durum değildir 😞 her gittiğimde rahim ağzını da ölçüyor ve rahim ağzı kapalılığınada bakıyor o yüzden mi normal diyor acaba 🤷♀️
Nurcn Bilmiyorum bana verdi erken doğumu önlemesi içinmis insllah bişey olmaz canm Allah yardımcımız olsun
Meryeminannesi1 Nurcn progestan düşük önleyici ilacı bunu engellemesi için veriliyor bana da 2 kez verdi kullanamadım hiç sorun da yaşamadım. Hatta ilacın içeriğinde jelatin var diye de ekstra kullanmadım. Ağızdan mı alıyorsun vajinal mı
Ecrinbzkrt Kızlar kasılmaların o haftalarda olamsı normal degıl benım doktorumda söledı benım 28.haftada baslamıstı ben bebek toplanıyo bı yerını dayıyo sanıyodum 30.haftada gıttıgımde daha ben sölemedwn doktorum bana söledı senın kasılman mı var dıe evet dedım ve nstye soktu benım bu haftalar olması cok erken ıstemıyoruz dedı ve haftada 1 tam 4tane iğne sonuncusu salı gunu vuruldum kasılmamı rahatlattı bakalım 2hafta sonra kontrolum var ne dıcek doktorum merak edıyorum suan 34.haftama gırdım bence doktorunuza danısın
Aliayse Ecrinbzkrt cumartesi gitcez artık doktora kendi başıma gitmesi zor oluuor eşimde sürekli izin alamıyor umarım bi sıkıntı olmaz çok arttı çünkü hem sertlik hrm ağrı arada vajinamda ağrıyor
Ecrinbzkrt Aliayse inş olmaz cnm sen yınede o konuda kendıne stres yapma ben hıc yapmadım evladım rabbıme emanet cunku vajınada benımde iğne batması gıbı sık degıl arada oluyordu ama benım bu haftadan sonra kasılmamın olması normal cunku cocuk kendını hazırlıyoe artık rabbım vaktındw saglıkla kucaklarımızq versın evlatlarımızı cnm🤲🏻🤲🏻
Papatya0205 Bende 34 haftalığım aynı şeyi bende yaşıyorum virüsden dolayı 1.5 aydır kontrole gidemedim doktor 36 haftadan sonra gel demişti ağrımda oluyo bazen belimde ve kasıklarımda adet ağrısı gibi sizce gitmeli miyim
Ern Papatya0205 1.5 ay çok fazla bi zaman değil mi canım ? bende 31 haftalık hamileyim her hafta gidiyorum neredeyse ağırlarım olduğu için virüsden de çok korkuyorum ayrıca. Ama bebeğimde çok önemli allah korusun kötü birşey olsa vicdanım hiç el vermez 😖
Aydan95 Aliayse karin agrim degilde bogle tas gibi oluyordu haraket edemiyordum gecene kadar.10san falan suruyordu . Doktora soyledim hemen acili ara dedi bende korktum korona yuzunden hastaneye gitmek istemedim. Sonra esim israr edince kendimiz nst ye gittik tabi doktorda gitmemi istedi. Sanci felan cikmadi cocugunda durumu iyi cikti simdilik cok sukur. Benim zaten rahim kisaligim yuzunden erken dogum riskim var belki doktor ondan fazla panik yapmistir