Busra_kya_0209 Kendimi hamile hissediyorum. Bir çok belirtilerimde var ama kanda negatif çıktı. Doktor 1 hafta sonra tekrar yapalım dedi. Sizce gebe olabilir miyim
mlsmrtgl Busra_kya_0209 yanlış çıkmaz . Sonuçta elle sisteme girilen bir veri değil . Erken verilmiştir kan ilerleyen zamanlarda değer yükselir pozitif olur . Geç döllenmedir o
demet56bungl Tugce1803 yanlis cikar benim.cikti misal 5 haftalik hamileyken gittim yok dedi aradan 1 hafta gecti acilde 5 haftalik.oldugu ortaya cikti
Tugce1803 demet56bungl o yanlış olmuyor, geç döllenme oluyor. İnsan mı okuyor ki yanlış çıksın makine okuyor sonuçları.
demet56bungl Tugce1803 canim.vallah ben sonra gittim saglik.ocagina kaydimi yaptirmaya kadin dediki bana oluyo bazen yanilma payi
demet56bungl Tugce1803 benim.adettim baya gecikmisti yani 10.teste cikiyordu ama.kanda cikmiyordu demek.yanilma payi.var
Pelin-65 Adetime bir gün vardı deli gibi hissediyordum hamile olduğunu kan verdim çıkmadı adetim beş gün gecikti tekrar gittim çıkmadı hastane değiştirdim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim
1nisan1996 Busra_kya_0209 inşallah hamilesindir inşallah sağlıklıdır tek temennim bu sağlıklı olsun sağlıkla kucağına al🤲🏻
Funda___46 Benim de beta da negatif çıktı adetim şuan itibariyle 5. Güne gecti hala adet olmadim sebebi nedir
Sezensu Busra_kya_0209 Yanlış çıkmaz. Ama değeriniz kaç? Mesela 5’e kadar pozitif oluyor 4se değeriniz doktorunuz yeni olduğunu yeni Yükseldiğini düşünmüş o yüzden haftaya tekrar istemiş olabilir..