merhaba hanımlar ne olur ne olmaz dıye dün gittim devlet hastanesine 3lü tarama testi için kan verdim içimde bi kuşku kalmasın ıstedım 2li temiz çıktı ama araştırdığımda 2lisi temiz cıkıp 3 lüde risk cıkmıs olan yazıları okudum sonuç 15 gün sonra cıkıcakmıs siz özeldemi devlet hastanesindemi yaptırdınız sonuçlarınız nasıldı herkes saglıcakla bebişlerimizi kucagımıza alalım insallah 🥰