Cns_33 Merhaba kizlar sali gunu catlatma ignesi oldum hala kasik agrilarm oluyor bu dogalmi yasayan yazabilirmi?
Nesityyy Cns_33 Bebeğim canını skma 1 hafta daha ağrın olcak 😊normal bisey bi iğnenin etkisi☺️Salı günü oldun demi öbür hafta salı gününe kadar ağrın olcak.. Kaşın, bel, karın ağrısı olcak.. Merak etme😘
Ys081 Pazartesi günü de ben çatlatma iğnesi oldum biraz Ağrı oluyor ama normal doktor yumurta büyüklüğümü görünce bana ilk Ağrın var mi diye sordu yumurta çatlamaya başladığında Ağrı yapması normal
Cns_33 Ys081 dun catlamasi lâzımdı ama bugun de agrm oldu hani belli bir sure devammi edecek acaba igneden dolayi