Masal10 Hanımlar hareketlerin düzensiz olması normal mi? kalp sesini alıyorum ama öğle saatleri oynamıştı şimdiye kadar başka hareket yok 😥
iremkara Masal10 benimde o haftalarda öyle oldu bı gün hareket hissetmedim çok korktum panik yaptim ama normalmiş
Asl90 Normal canım hatta bi gün hareketsiz kalıp bi gün hareketli olmasıda normal bende öyle oldu panik olmuştum ama normalmiş
Masal10 Asl90 korkuyorum birden ama kalp atışını duyunca da rahatlıyorum.. birde detaylı ultrasonda doktor ‘ bebeğin başı aşağıda dedi… sorun olur mu onu da bilmiyorum.. çarşamba kontrol günü.. inşallah bi sorun çıkmaz🙁