Toyanne1 benimde yüksek çıkmıştı ama hepatit B var diye doktorum gastroentolojiye yönlendirdi, hepatit olmasa önemsemezdim dedi , gittim decaviti bırak dedi bıraktım sadece D vitamini kullandım tahlil verdim düşük çıktı. İlaçlardan olabilir korkmayın , bende şeker de çıktı her hastalık var:)