Meleyim 17.2 de hissedebilirmiyiz acaba sabah düz yattm ve karnımda kendini iki taraftan toplar gibi sol kasıgıma taş gbi yumuldu🤗 akşam üzeride ve dünde elim kasıgmdayken 2şer kez pıt pıt elime deydi gaz olmadıgna eminim😂
Hatce06 Meleyim evet bebeğin o😂 ben 16 da hissettim 19 da tekmeyi yedim şimdi 25 olduk hiç durmuyor 😂
Cansummm Ne mutlu bizde 15+3 teyiz bugün sırtüstü uzandığımda sol kasığımın bir tık üstünde göz seyirmesi gibi hissettim ama bebek mi başka birşey mi bilemedim tabi😌bende tamamen hissedeceğim günü sabırsızlıkla bekleyenlerdenim
Nazlibicicek Sizin haftalarinizda bende oyna oğlum hadi bi kimildaa diyodum şimdi kaburgalar falan kırılınca ogluuuuummmmmm napiyosun bı durrr ya diyorum 😁 37+3 deyiz.