pumpkin sabah kanamam olunca hastaneye gittim 1cm acılmam vardı.hastane uzak olunca doktor seni bu sekilde eve gönderemem dedi yatışım yapıldı.dogum yarına sarkabilir dedi.ben annemle birlikte sancı odasına cıktım.damar yolu acıldı lavman yapıldı nst ye bakıldı.beni hazırladılar.ben odada hiç oturmadım hafiften sancılar baslamişti.acılma arttıkca sancıların siddeti de artıyor.Squat yaptım sancı geldikce çömelerek ıkındım.öğlen 12de 3-4cm olmuştı.korıdorda yurudum.suni sancı verdiler hızlandırmak için.onu alınca sancıların siddeti arrtı ama yarım saat sonra cıkarttırdım kendi sancılarımı cekmek istıyorum diye.agrı belden girıyordu son bi saat zordu biraz onun dısında cok zorlanmadım.en son baktıklarında 8cm oldu ve doktor suyumu patlattı biraz daha dolan gel dedi.yarım saat sonra catala alındım 10 dk sonra dogum oldu zaten