Arinarina valla üç erkek dogurdum üçü de yuvarlak yüz hattına sahip ultrason kagıtlarında erkek oldugu belli oluyor su an 4 üncü ye hamileyim inşallah yarın kesinleşecek ama ultrason kagıdında yüz hattı uzun düz buna da 3 hafta önce kız dediler bende kız hissediyorum hayırlısı ile yarın ayrıntılıya gidecem inşallah 22+2 yim su anda