Hilyus Kızlar merhabalar , az önce sol göğsümden sıvı geldiğini fark ettim bluzuma bulaşmış 2-3 damla sarı renkli , bu arada 31+2 yiz normal mi ki , heycan yaptım 😍🙆🏻♀️☺️
Canvecansu Ben 29 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır geliyor benden 🙄 iyi bir şey mi kötü mü acaba
Ecrinbzkrt 34haftalıgım canlar bendede oluyor telaşa kapılmayın sakın gelsın dıe falan sıkmayın gelmesı cok guzel bırsey bol sütlü anneler olucaz inş ve süt bezlerımız süt üretmeye basladı demektir🥰🤲🏻