Arkadaslar 35 haftaligim. Bu zamana kadar aşırı tuvalete gitme durumum yoktu. Eskisi gibi normaldi. Ama bugün kalktigimdan beri once saatte bir sonra yarim saatte bir hatta 15 dk da bir kucuk abdestim gelip durdu. Hic bitmiyo gibi surekli var :) Bu durum normal mi yaa?? Sizin de böyle bianda mi basladi? Bu kadar sık oluyo mu sizin de? Bi yemegi yapana kadar bile dayanamayip gittim yani kac kere.