henüz 5 haftalık hamileyim.
yutkunma sorunum için ilac desteği almaya başlamıştım 7 ay önce şuan çok şükür eskiye göre iyiyim bebeğime zarar gelmemesi için bırakmayı düşünüyorum yaşayanlar varmi yardımcı olursanız sevinirim🙏
cipralex 10 mg
rexapin 2.5 mg