Cansu321 endişelenecek bisey yok korkma stres yapma kendine. 19+6 haftada hissettim bende hareketini hiç bir hamilelik belirtim yoktu ayrıca benim ne mide bulantısı ne baş dönmesi hiç bir şey olmadı. Daha sonraları 5 kere anca mide bulandım olmuştur. Karnım çıkmasa hamileyim sanmazdım kendimi, güzel hamilelik geçirdim şükür. 36+6 haftalığız hayla haraketleri çok az her bebek hareketli olacak diye bisey yok ki. Dua et bolca oku kendini üzme stres etme herşey güzel olacak inşallah 💕