Gizemdgogo Kızlar 2 hafta önce yogun bi akıntım vardı. Baya su gibi sıvı sekilde. Ama şimdi erken su gelmesi diye bişey okudum. Acaba öyle bişey olabilir mi? Yoksa normal akıntı mıdır? Basına gelen var mı? 16 haftalık bebeğim bu arada
damlanne Gizemdgogo su gelince şarıl şarıl akıyor diyorlar enfeksiyonda olabilir canım eğer için rahat edicekse eczaneden onunla ilgili bir test var ondan yap 🤗
Tubao Gizemdgogo benimde o haftalarda başladı doktora gittim tabi hemen doktor sividan ornek aldi bebegim suyu ile alakali bisey gozukmedi. Mantar çıktı. Hala daha devam ediyor. Bir gun oluyor bir gun olmuyor. Forumda da cok gördüm bu sorunu