(39+3) Gece sümüksü şeffaf bir akıntı lavaboya gittiğim anda içimden akıp gitmişti. Akıntım da yoğun olduğu için ayırt edemedim nişan mı değil mi diye.. Bugün de öğlenden beri ara ara karın ağrım oluyor ve aynı anda belimde de hissediyorum.. Biraz rahatsız edip geçiyor. Sizce doğum sancısı olabilir mi 🤰🏻