Anneincili Arkadaşlar ben 32 haftalikken devlet Hastanesinden calisabilir raporu aldm. Bu kagidin altinda iznin basladigi tarih (37 haftalik oldugum tarih) de belirtilmiş. Birdaha 37de calisamaz raporu almama gerek var mi?
Meriwa Anneincili bence yok canm belirtilmişse kimisinde belirtilmiyo bi daha gidilmesi gerekiyo çünkü hadi sağlıkla al kucağına
esideger Anneincili kesinlikle gidilmesi gerekiyor benimkide öyle ama yarın çalışamaz raporu alıp çalıştığım kuruma göndericem çünkü istiyorlar. İhmal etmeyin☺️
M0nm0nty Anneincili kesinlikle 37. Haftada çalışamaz raporu alman lazım ve iş yerine teslim etmen lazım.
Burcinesin Ama ben 170 i aradım SGK gerek yok dedi kızlar almazsak çalışamaz n’oluyo benim haftaya pazartesi 37 oluyor
YagmrK Anneincili çalıştığınız kurum kaşeli raporu isterse almanız gerekir. Askında elektronik ortamdan sgk ekranına düşüyor gerek yok ama illa istese diye