Ayseyucel33 Kızlar trendyol elitol markasından önü düğmeli takım aldım alıp kullanan varmı kalitesi nasıl
Aselminaa Ayseyucel33 Ben düğmeliden değilde normal pijama takımı aldım güzel geldi ama bana biraz bol sanırım
Linababy Ayseyucel33 Trendyol siyah inciden aldım önden düğmeli takım yıkadım ne çekme yaptı ne başka bişey kumaşı da çok güzel yumuşacık.
Aselminaa Ayseyucel33 31.haftamdayım 57 kilo oldum ilk zamanlar normal olurda eski halime döndüğümde giyebilirmiyim bilmiyorum😄
Ayseyucel33 Linababy siyah incide çok çeşit bulamadım elitol da daha çeşitli vardı ama yorumlarda kalıbı dar diyorkar ondan korktum rahat olsun istiyorum pijama sonuçta geniş olmalı
Gulanelis Ayseyucel33 https://imgyukle.com/i/rbwId0 https://imgyukle.com/i/rbwDfH özellikle lacivert olan cok kaliteli ikiside çekme yapmadı lacivert tükenmiş ama renkleri var
Sblomr Kızlar bende happiness İst. Aldım berbat geldi hiç beğenmedim o kadar araştırdım düşündüm gittim en kötüyü aldım galiba bahtsız ben 🤦♀️ Korkuyorum artık almaya 🤦♀️
zumra2020 Sblomr ayy bende o markanınkjni aldim canım sen hangisini aldin link atabilir misin? Daha kargoya verilmedi benimki eğer aynıysa iptal edeyim hemen😑
GulcanYvz Sblomr kız ben de o sayfadan aldım senin en azından gelmiş idarelik giyersin ben 16 Nisa’nda sipariş verdim 1 ay oldu hala gelmedi sen düşün 😒senin kaç günde geldi peki
Ayseyucel33 Gulanelis hah bu strawberry markanın mavi kuzulu vardı onu aldım canım sende güle güle kullan inşallah abarttıkları gibi dar kalıp değildir hangi beden aldın sen
Urul_yildiz Gulanelis canım kaç beden aldın bende alacm da beden konusunda kararsızım L alırsam dar olurmu boyu hzun mu gelir 🤭
Gulanelis Ayseyucel33 ben 67 kilo 1.64 boyundayım L beden aldım ama tam oldu doğumdan sonra için çok rahat olur kalıbı çok iyi
Sblomr Ayseyucel33 aslında bi tane eşofman takımı bir de sweatshirt aldım onlar güzel yıkadım giydim bugün pijamadan memnun kalmadım yazık bir sürü para 🤦♀️
Ayseyucel33 Gulanelis bende doğumdan, sonra, giymek için sipariş verdim xl aldım ben 82 ile hamile kalmıştım 30 haftalığım 90 olmuşum ama sadece Bi karnım var kalıbı normalde bana olur diye, düşünüyorum
Sblomr zumra2020 canım sürekli kaldırıyorlar yine kaldırmışlar ama mor puantiyeli önü düğmeli hem dar oldu hem de kesimi yamuktu 🤷♀️
GulcanYvz zumra2020 kız benim 1 ay oldu hala gelmedi iptal de edemiyorum kardeşim almıştı uğraşmıyor bence iptal et
Gulanelis Ayseyucel33 Aynen o zaman xl olur hemde tam olur pamuk kalitesi çok güzel 12 dklık programda 30 derecede yıkadım hicbir sey olmadı
Ayseyucel33 Gulanelis bende 15,sk lıkta, yıkamayı düşünüyorum ay çok sağol, ya içimi rahatlattın bide çok tatlılar yaa 😍
Gulanelis Ayseyucel33 Açıkcası trenyoldan her seyi toplu aldım kalan ne varsa beden olarak falan onu aldım yani daha güzel desenler vardı ama beden yoktu maaalesef:)))
Ayseyucel33 Gulanelis https://imgyukle.com/i/rbd15s https://imgyukle.com/i/rbdv0b bende bunları sipariş, ettim
Ayseyucel33 NisaMomy ayy çok iyi valla çok iyi yakalamışsınız, böyle indirimleri kaçırmamak, gerek, gerçekten 💖