Hicran20 Slm arkadaslar 1haftadan beri corona olduk cok sukur esim ve cocuklarim atlatti bende dunden beri nefes darligi basladi du edermisiniz benim icin bir an once atlatayim bu arada 26 haftaligim
Sedos2020 Hicran20 Allah tezden şifa versin canım.gecmis olsun nereden kimden bulaştı acaba eşiniz işe devam ediyormu
Evita Hicran20 çok geçmiş olsun,acil şifalar dilerim. Inş bianönce sağlığınızakavuşursunuz. Size ilaç veriyorlar mı? Nasıl kaptığınızı biliyor musunuz?
Minikmucizem92 Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah sizde bebişinizde diğer aile üyeleri de sağ salim kurtulursunuz inşallah. Moralinizi yüksek tutun, güneşe çıkın portakal yemeye çalışın. Allah yardımcınız olsun inşallah
Hicran20 Merwesam evdeyiz bugun dr cagirdim gelip bakti ama oksijenim iyi dedi Allahim bu geceyide atlatayim hayirlisoyla
periparla Rabbim yardımcın olsun canım çok zor bir dönem ama bebeğin için güçlü kalman lazım dualarımız seninle bebisini sağlıkla kucağına alcaksın insallah 🙏
Hicran20 Ysmnnnnn ilacı yokki verip iyilesesin coronanin,sadece agri kesici ve oksijen tüpü kullandim yanında da c vitamini çinko nagisikligi yükselten caylar ictim