Dzeyy Geçmiş olsun canım. Benim 21+3 tü sanırım serklajim atıldığında. Aynı senin gibi 1 cm di, hunileşme vardı ve kasilmalarim vardı. Apar topar oldum. Daha önce duymadigim bişeydi de çok stres yaptım. Çok şükür bugün 29+3 oldum. Ama dikişten sonra dikkat etmek gerekiyor. Sürekli yatıyorum ben. Tuvalet, duş ve yemek dışında kalkmıyorum. Ama korkulacak ve stres yapacak bişey yok. Aslin da şükretmek gerekiyor o haftalar da farketmiyor bile bazı doktorlar. Şanslıyız bizler yine.