Mercimegiiim Merhaba kızlar. 17+5 haftalık hamileyim. Göbeğim çok çok az şişkinlik oldu. Bakıyorum herkes göbeğini tutup foto çekiyor. 1.68 boy 58 kilo ile hamile kaldım zayıfdim da niye göbeğim sısmiyor yaa normal mi ?
Gulanelis Mercimegiiim Canım 6 7 hafta daha bekle hemen çıkmaz ki çıkmasın daha iyi hareket kısıtlaması yaşamak çok zor
zumra2020 Mercimegiiim normal canim. Kimisinin iç karnı geniş olur kimisinin küçük olur dışarı çıkar daha 12.haftadan. Benim de 20.haftadan sonra belirginleşmeye başladı. 😇
denizsn Mercimegiiim takılma böyle şeylere ya benim 23ten sonra belirginleşmeye başladı 25+2 yiz yeni yeni çıktı diyebiliriz yani.☺️
ruveyda98 Mercimegiiim bende erkenden göbek çıkanlardandım fakat hafta ilerledikçe iş yapmak oturup kalkmak daha zor oluyor 🙄
Tatlisannedilekk Mercimegiiim 19+3üm hiç kilo almadım daha ve çok azcık çıktı karnım özellikle yemekten sonra biraz daha belli oluyor, iç karnım geniş diye düşünüyorum
yba 28den sonra çıkar genelde öyle oluyor benimde ilk hamileliğimde anca anlaşılıyordu 30 haftalıkken falan.
canimoglusummm Mercimegiiim Takılma hiç canım ya küçük karın daha rahat hayatını kolaylaştırıyor 38+4 de doğum yaptım göbeğim 25 haftalık kadardı çok rahat ettim iç karnım genişmiş öyle dediler 3420 doğdu bebeğimde karın küçük olunca bebek küçük olmuyor korkma 🥰 Tadını çıkar