Hopmummir Sezaryene giriyorum oysa normal diye çok heveslenmiştim bu gün 37+2 de çatı muayenesi olduk bebek kanalda fakat çatım çok dar olduğu için doktorum çok riskli olucağını söyledi sezaryene karar verdik. Sadece ben ve eşim olucak tek korkum o göğüs ucu kremi ne almalıyım yaralara karşı hemen sütün gelir mi süt için önceden yapmam gereken bişeyler var mı anneler sizden fikir bekliyorum 🙏🏻❤️
miine Hopmummir canım bol bol su iç , sıvı şeyler tüket, kayısı hosafi, lohusa şerbeti bunları iç, bide göğüs ucu kremi için bana garmastan pomat çok iyi geldi tavsiye ederim