Mavilipembeli İlk gebeliğim de 101 çıkmıştı sonucum hidrosefaliydi şimdiki 48.7 çıkmış doktorla yarın görüşücez inşallah ama merak ettim sizin sonucunuz kaçtı
Sumru Mavilipembeli Normalde ikili gibi yaş riski ve nöral tüp defekti oranı olması lazım sizde sadece bu mu yazıyor
Mavilipembeli Sumru e nabızdan baktım orda grafiği göremiyorum sadece bu 48.7 oranı yazıyor bi hastaneyi arayıp sorayım mail atabiliyorlarmı
Mavilipembeli Sumru mesai saati bitmiş 🙁 [url=https://hizliresim.com/CgnezO][img]https://i.hizliresim.com/CgnezO.jpg[/img][/url] Allahım inşallah aynı acıları yaşamam gene içime bi sıkıntı düştü
Sumru Mavilipembeli şimdi böyle sonucu anlayamıyorum keşke anlayıp olumlu yorum yapabilsem 🤷🏻♀️ Hiç olumsuz düşünmeyin Allah ın izniyle İnşallah sonucunuz temiz gelir 🤲🏻🤲🏻 hidrosefaliydi Ne oluyor canım
Mavilipembeli Sumru omurgası yoktu sırtı açıktı bu sebepten kafasıNın su toplayıp büyümesi Ağır engelli doğuyorlar ve bu sonuç beni gene çok üzdü inşallah yarın doktor güzel bişeyler söyler Cvpların içinde Allah razı olsun 🤲
Sumru Mavilipembeli Rabbim şifa versin inşallah Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Üzmeyin kendinizi ve strese sokmayın inşallah çok sağlıklı şekilde dünyaya gelir yavrucakkk 🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻