26 haftalık hamileyim ve enfeksiyondan dolayı 3 tane antibiyotik iğne yedim bende hatta sonuncusunu bugün vuruldum. Su ilacın yanında destekleyici bir faktör olur bence ilacı kullanmalısınız. Sonuçta doktorlar hamileliğinizi
bilerek bu ilaçları yazıyor ki enfeksiyonun bebeğe vereceği zarar ilacın vereceği zarardan çok daha fazla bunu unutmayın erken doğuma bile sebebiyet verebiliyor