Glsacar32- Evet maalesef yeni cıktı uzanırken karnıma ve ayağıma ağrı girdi ayağımda hissizleşme oldu yürüyemedim MR çekildi fıtık çıktı patlama yapmış o yüzden böyle yürüyememişim iğne vuruldum hem bebeğin ciğerlerini geliştiriyormuş hem de ödemi azaltıyormuş şimdi daha iyiyim ama arada ağrılarım oluyor