Zozi Kızlar slm, 9+5 im.bugün ilk defa göbek deliğimde hafif hafif bi ağrı hissediyorum.bunu yaşayan var mı? Niye acaba🤷♀️
___3bruli___ Zozi canim bnde de öyle doktorum bana yüz üstü mu uyuyorsun dedi evet dedim ondan ağrı oluyor dedi ve bi daha yüz üstü uzanmaktan dedi bebek için tehlikeli dedi
Zozi ___3bruli___ yaa. ben başka türlü uyuyamıyorum, alışkanlık işte.göbek büyüyünce zaten uyuyamıcam diye şimdi hep yüzüstü yatıyorum.
___3bruli___ Zozi işte ağrı ondan kaynaklanıyor biraz sabır 😇 bnde 37+2 her an dogumum olabilir çok ağrılarım var 😕😕😕