Arinarina Arkadaşlar 36 haftalıkken gtmistim bu gün 38 tekrar gittim 2 haftada 200 gram almis az deilmi sizinkiler kaç aldı arkadaşlar biraz hızlı kilo almasi için napmaliym 12 günüm kaldi
rgurbuz Arinarina canım ultrasonda sorun olabilir 🙏🏽 Bende geçen hafta gittim 3400 bu hafta 3300 alması gerekirken gram vermiş
Gldn7 Arinarina az almıs son haftada fazla alması gerekiyor yumurta kaşar peynir pekmez muz ceviz bol bol ye
poyrazsmom_ Arinarina bende 37+4te gittiğimde 3200 demişti 38+4 te gittim 3300 olmuş 100 gr almış yani canım 🤷🏻♀️
hunilimom Arinarina son haftalarda benim de öyleydi 36 da 3370 37 de 3300olmustu 39 da 3500 41 de 3840 gr doğdu usg de son zamanlarda yanlış ölçüm oluyor canım doktor yanlış ölçüm olur kafası kanalda olduğu icin tam olcemiyorum demişti bol yumurta kaşar ceviz felan ye
NisaMomy Arinarina 34 te gittim 2.100 dü 36 tının başında gittim 2.350 olmuştu okadarda yiyorum genede almıyor fazla dr normal dedi ama bana da az geldi 🤦♀️Ama genetikte oluyor muş genelde