Kızlar merhaba 22+2 haftalık hamileyim. Yarın detaylı ultrason kontrolümüz var. Bu hamılelıgımde hıc bır sıkıntı yasamadım kontrollerimde ama dha oncesınde 2 düştüğüm var pıhtılaşmadan dolayı ve cok zor zamanlardı o yuzdn hep bır korkuyla gidiyorum kontrollerime. Allah rızası ıcın dualarınıza ihtiyacım var sımdıden Allah razı olsun🤲🙏