Ve o kadar sancının üstüne haftalardır hastanede uğraşmanın üstüne sonunda bende doğurdum🦋🎀 Yaklaşık 1,5 aydır serviks kısalması nedeniyle erken doğum riskim vardı buraya da bolca yazıp sizlerden destek almıştım. 2-3 gündür kasık ağrıma bel ağrısı da eklendi tamam dedim ben doğurcam anladım bu arada açılmam 2 cm di bu sabah sabah ezanıyla uyandım şiddetli sancıyla. Biraz bekledikten sonra hasteneye geldik kontrollerimi yaptılar sonra beni eve tekrar yolladılar. Evde 2 saat bekledim, sıcak duşa girdim ama asla sancılarım hafiflemedi aksine çoğaldı tekrar hasteneye geldik doğum sancıları başlamış fakat bebeğim biraz küçük olduğu için normal doğuma bekleyemedi doktorum riske atmak istemedi acil sezeryana alındım. Kızımı ilk doğduğu an gördüm,öptüm kokladım çok güzeldi sonrasında onu küveze aldılar kilosu iyi fakat ciğerleri gelişmemiş ne kadar kalacağı belli değil ama Rabbim tez zamanda kavuşturur inşallah sizlerden de dua istiyorum kızım için. Bir de süt sağmam gerekiyor sütüm gelmesi için ne yapabilirim ?