Aozer5858 @Dtanne Yakın zamanda doğum yapicam orda nasip olursa Fiyata 3000 tl dediler ama sendika falan üyelik indirimi varsa %20 indirim uyguluyolar
Anneyim Aozer5858 sadece dogum için mi peki dogumdan sonra odaya fiyat ödüyor musunuz yanınız da kalan refakatçi ya üçret ödeniyor mu toplam da ne kadar uygulanıyor
misafir_42 Bide hangi doktoru tavsiye ediyorsunuz kızlar ben bi kere Özlem bolayıra gittim rastgele iyiydi ama değiştireyim diyorum bu sefer
Aysg159 Erken ben yaptım canın 21 gün oldu Gültekin beydi dojtorum çok memnun kaldım biz 2400 ödedik sezeryan oldum
Aozer5858 @Anneyim hepsi dahil şeklinde bu fiyatı verdiler ama 1 geceden fazla kalma gibi bi durum olursa geceliği 200 tl refakatçi 80 tl dediler