Mkelebek Kizlar merhaba. Hastaneye kacar tane gecelik pijama vs gotureceksiniz. Bende bir tane lahusa takim var..
Saadetdh Mkelebek brn bi lohusa pijama takımı 1 tane pijama altı bi gecelik koydum ama sadece gecelik yetti zatwn hasta bezi kullandım leke falan geçmedi Sezeryan oldum 1 gece de kaldım
Wonderanne Mkelebek bir lohusa takımı bir elbise gecelik koydum belki bir tane de normal pijama takımı koyarım
brcaky Pijama koymıcam hem sezeryan olcam hemde temmuz sonunda olacak doğum gecelik bol bol çok daha rahat olur benim için