Kararsızım demen bile çok saçma. Radyasyona maruz kalsa normal doktordaki ultrasondada radyasyona maruz kalır. Bence hamilelikte kesinlikle yapılması gereken birşey. En azından anne karnında yada doğum anında müdahale edilebiliyor. Doktor sana en ufacık ayrıntıyı söylüyor. Düşünme bile acaba yaptırsam mı diye