Merveshah Sizde benim gibi kafanızı nereye koyuyorsanız orda uyuyakalıyor musunuz basım kalkmıyor yastıktan valla ya bir ben mi böyleyim
kustuyu95 Merveshah bende öyleyim malesef cidden erkek bebekler de mi öyle oluyo acaba benim bebeğimin cinsiyetide erkek
Selinbugra Merveshah ah bende uyuyabilsem keşke 2 yaşında oğlum var uyumayı unuttum bol bol uyuyun size tavsiyem 😂
Pelin0909 Bendede tam tersi uyumayı özledim valla bütün gece ayaktayım gündüz desen aynı nasıl bir hamileyim anlamadim😂senin yerinde olmak istiyorum
Fatmanur_altun Valla bana gece uyku uğramıyor sabah arkadaşın dediği gibi kafamı nere koysam uyuyasim geliyor ve Şu Ateş basmasindan dolayı gerçekten artık öldüm [36+5]
Buse39 Benim kız bebeğim olacak ama bende kafamı koyduğum an neresi olursa olsun uyurum araba bile kullanmak istemiyorum uyurum diye annemde sürekli sen normalde de uykuyu seviyorsun bebeği bahane etme diyor 😂😂😂
123abc Buse39 kesinlikle oda var sevmek le de alakalı ama bu çoğu gebe lerde fark ettim erkek anneleri habire uyuyor
Buse39 123abc aslında cinsiyetle alakalı çok şüphelerim var en son 15. Haftada gittim doktorum herşeyi gösterdi %100 kız dedi ama ben hep erkek hissettim hala oğlum derim mesela 😂 detaylıya kadar hala umudum var 😂 işin şakası belirtilerimde erkek 😂😂😂
Aytelf2012 Merveshah kızımda da uyuyordum şimdi ikinciye hamileyim bunda da kafamı kaldıramıyorum…kızımda daha dinctim tabi yasom26 idi…şimdi 35 yaşındayım uyku yanında halsizlikte var😔