Pamukkiz bende orda yaptırdım kendi doktorumun tavsiyesi ile gittim. Çok memnun kaldım tek sıkıntı benim oğlumun kendini göstermemesi. Doktor herşeyi denedi baştan savmadı uzun süre uğraştı ama bizimki yüzünü tam göstermedi. Bütün organlarını ikişer kez kontrol etti . Ve her detayı anlatırken bize de tek tek gösterdi. Kesinlikle tavsiye ederim.