Kubrararr Kızlar bebek bakım ürünlerinden hangilerini aldınız, ve bebeğinize alıp sonradan gereksiz bulduğunuz şeyler var mı. Alışveriş yapacağım heyecana kapılıp gereksiz şeyler almak istemiyorum gerçekten gerekli olan neyse onu alayım 🤔
Linababy Kubrararr Şampuan Losyon Totosu için Temizleme suyu Bebe yağı Pişik kremi Bunlar mustela ürünleri set halinde aldık. Tırnak törpü seti Tarak ve fırça seti Bunları da chicco aldık 🌺
Gizeem3535 Kubrararr bende şampuan pişik kremi losyon sabunu sebamed seti şeklinde aldım tırnak törpüsü ateşölçeri burun aspiratörü tarak fırça vs wee baby aldım gayet güzel
Kubrararr Linababy Bende set almayı düşündüm ama bebe yağı ve losyonu kimse pek kullanmıyormuş canım acaba gereksiz mi emin olamıyorum 🙄
Linababy Kubrararr Bence değil bebişinizin cildi kuru olursa sürebilirsiniz, gazı olduğunda hem masaj yapıp ovalayabilirsiniz. Bebekte hiç kullanmazsanız kendiniz de kullanabilrsiniz 🥰
brcaky Şampuan: mustela köpük - konak önleyici pişik kremi: sudocrem tırnak seti: chicco tarak: at kılı almadım konak tarağı aldım- chicco vücut için: doktor özellikle karaciğerleri gelişmediği için yenilebilir şeyler sür dedi- trendyoldan zeytin sütü aldık yorumlar harika ıslak mendil: promum- jokerde satılıyor poposu için: baby me pamuk çamaşır için: green clean deterjan- temiz içerikli ateşölçer: en güveniliri koltuk altından olan dedi eczaneden bir marka aldık yeterli olmazsa braun alabilirim daha sonrasında kulaktan ölçerli