Kubrasnyrt burcu hanım da çok iyi diyorum ya hiç kötü doktora rasgelmedim 🥰 orduyerinde oturuyorum ama yazları kurucaşilede oturuyoruz şuan bartında değilim kış günleri geliyorum ☺️ Hastaneden ebelerden hemşirelerden ben çok memnun kaldım hiç ters bir insana rastlamadım ama virüs durumu olduğundan devlet hastanesi pandemi hastanesi olduğundan kadın doğum bölümü biraz karışık oldu sadece ama yine aynı ilgi alaka var doğumum inşallah yarın olacak allah nasip ederse son halini bende tam bilmiyorum çevremde doğuran tüm kişiler gayet memnun kalmıştı bu şartlar altında nasıldır bilemem ama kötü olduğunu düşünmüyorum sadece biraz kalabalık oldu 🙄☺️