Şu an 12+3üm pazartesi günü ikili tarama için hastaneye gittim. Ultrasona bakınca "Bebek biraz küçük test yanlış çıkabilir haftaya çarşamba gel yapalım." dedi doktorum. Bu bi terslik mi acaba yoksa normal mi? Böyle bi durum yaşayan bilgisi olan var mı?