Kızlar bahsetmiştim renkli ultrasonda doktor bebek rahimde yatcaksın bişey yapmıcaksın dedi lekelenmem var kahverengi onun içinde progestan kullanıyorum ama bebeğimi bazen karnımda hisediyordum 22 haftalığım ama şümdi tamamne alt bölgede rahimde hisediyorum napmam lazım başına gelen varmı? Hiç mi kalkmıcam ayağa kızım var mecbur kaşkıyorum doktorum bayramdan sonra gel dedi bilen birileri bana yardımcı olabilirmi?