Kızlar kaç defa bu konuda başka annelerde dahil olmak üzere post açıldı , ama doğumunu yapmış yada bilgisi olan anneler öneri verebilir mi ? 26.haftam bitti ve ben hala tam bir doktor bulamadım tam buldum diyorum olumsuz şeyler duyuyorum kalıyor İlk Sevilay Hanıma sonra İlknur Hanıma gittim eşim de bayan istiyor bu konuda dikkat ediyor biraz , ve artık sabit bir doktorumuz olsun olumsuz şeylere takılma duyduğun zaman diyor , doktor önerisi olan varmı