Öncelikle rabbim isteyen herkese tattırsın bu duyguyu 🙏🏼5 haftalıkken uygulamayı kullanmaya başladım doğum yaptığım güne kadar hep aktiftim okadar şey öğrendimki burdan iyikide indirmişim bütün sorularıma yanıt aldım bi sıkıntım olduğunda herkes destek de allah razı olsun hepinizden 🤲ben burdaki doğum hikayelerini hep zevkle okudum uzun olanlar favorimdi bnde hep diyodum doğum hikayem i uzun uzun anlatıcam buraya kadar okuduysanız devamınıda okursunuz heralde 🥴38 haftalıkken doktora gittiğimde kilo alması durmuş dedi 39 da gel alalım dedi suni sancıyla tamam dedim eve gitiim o güne kadar plates suquat merdiven ünip çıkma ilişki hepsini yaptım açılma olsun dye tabi bu sürece kadar sporu hiç bırakmadım 3 aydan sora bol bol yüzdüm yürüdüm herşey yaptım neyse 12 mayısta 9,45 te kontrol oldum doktor geçen haftada bi iki cm açılman vardı şmdi yine aynı kilosuda 2900 dü 30 gr daha almış dedi istersen bi hafta daha bekleyebiliriz dedim yok okadar şey yaptım gelmediyse bi hafta sorada gelmez dedi hislerin benim için önemli dedim suni sancı bugün verilsin istiyorum nstye gönderdi çok az var dedi ama yetersiz suni sancı için alttan fitil verdi beni odama çıkardılar sürekli nst ye bağlandım lavman yapıldı beni desteklesin diye serum takıldı tabi bnde sancı yok evdeki adet sancılarım var sadece doktora dedim suni sancı işe yaramadı bnde değişiklik yok dedi kendi sancınmış gbi olsun diye düşük dozda arada gelip gitti sancı eve gelip alttan muayene etti bnde sıcak bişeyler aktı suyumdu heycanlandım 2 cm dedi bikaç saat sora 4 cm olmuş dedi doktor çok iyi moral verdi çok güzel gidiyo dye ama bnde gram korku yok heycanlıyım sadece okadar rahattım ki çünki ailem arkamda hepsi dua ediyo bnde sadece allaha sığındım dua ettim bol bol ama içim çok buruktu evden çıkınca ağlamaya başladım doğuma kadar gizli gizli ağladım ailemden kimse yok dye dua ettim babam aramasın konuşamam ağlarım dye amcam kardeşim aradı çok kötü oldum ağladım nyse bu arada görümcm yanımdaydı eşimi almadılar ara ara geldi gitti saat 3 .5 gibiydi dedim epidural istiyorum doktor dedi 5 cm olunca yaparız açılma 5 cm olunca yaptılar odama geldim sancılarım artmıştı yerimde duramıyodum artık çünki kesintisiz ağrıyodu Bu arada plates topu istedim onun üstünde zıpladım ama nafile dedim çabuk çağırı ebeyi burayamı doğurayım o arada ağrılar artınca hemen eşimi istedim dedim çabık gelsin ona çok ihtiyacım vardı onun elini tutunca acılarım dinecekmiş gbi hissettim ama onu aradıktan hemen sora ebe geldi gel gidelim dedi çatala çıkardı bende bekliyorum ki beni doğum haneye götürsün acılarım artmıştı bağırıyodum ebeye bağırdım dedim çabuk beni doğumhaneye alın dr umuda hemen çağırın senmi beni doğurtcsn bn dr umu istiyorum dye ona çemkirdim biraz dedi doğumhanedeyiz zaten mosmor oldum 🙈hemen dr geldi içim rahatladı ama dayanılacak gbi değildi bağırıyorum bu nasıl uyuşturmak işe tarwmadı dye dedi tamamen uyuşmuyo uyuşursa ıkınamazsın doğum yapamazsın bu sefer de dye bu arada hep nefes egzersizi yapıyodum dye kendime çok güveniyodum. Ama herşey yalan oldu ilk bi kç dakka sadece bağırdım ıkınamadım ebe morel verince bak başı zaten burda ıkınsan çıkacak dye çok heycanlandım ıkındım içimden bi kayışı vardı anlatamam okadar rahatladımki çektiğim acıyı unuttum hemen kucağıma verdiler baktım alıp götürdüler bu arada yeni doğan bebekleri görüncr hep midem bulanıyodu eşime hep diyodum inş doğar doğmaz kucağıma vermezler temizlesinler sora getirsinler 🤷♂️Ama hiç öyle değilmiş nyse yavrumu götürdü hemşireler içerde ağlama sesşni duydukça ağladım bi an önce dikişler bitsin istedim bu arada 10 tane dikiş atılmış dil altı verdi hemşire doktor dikiş yaparken tabi bu arada içimdeki eş falan çıkmıştı o dil altı beni zangır zangır titretti çok üşüdüm nyse bitmişti artık odaya alındım bu arada kızım 17 .20de doğdu 2880 gr 48cm ydi sütüm yoktu göğüs ucumda küçük zaten biraz zorladı beni ama şmdi biraz arttı şükür bi gece kaldım hastanede görümcem kaldı yanımda ve sabaha kadar uyudu bn kalktım pedimi değiştrdim iki kere iki kez duş aldım bebeğimi kalkıp aldım emxirmeye çalıştım tutmuyodu sabaha kadar gr uyumadım görümcemde saolsun demedi kalkma ben veririm istemedim Zaten çok şükür minnet etmedim bol bol yürüdüm iki kerede ağrı kesici iğne yaptırdım sabahında da zaten 12 gbi taburcu olduk eşimle yalnızız çok şükür yapabiliyoruz allah gerçkten yardım ediyo sahipsizin sahibi allah diye boşuna dememişler dikişkerim ağrıyo ama yawruma bakınca unutuyorum bile doğuma gitmeden önce post açmıştım yemek dolapta bozulurmu dye kurtarıcı oldu benim için gelir gelmez ısıtıp yedik bugün bile yedim yani ha burada meryem ana eli muhteşem bişey ben çok inançlıydım doğuma gitmeden eşime diyodum hastane çantasını unut ama bu otu asla hastane ye gidince yatışım yapılır yapılmaz eşim okuyup suya koydu açılmaya başlayınca bn şok oldum çünki benimde açılmam inanılmaz hızlı ilerledi kendi sancım bile yokken suninin okadar erken huzlı açması imkansız bn o ota ve dualara bağladım bunu allahıma çok şükür hayırlısıyla yaptım doğumumu en başından beri bormal istiyodum normal oldu çok şükür şuan kuzum yanımda uyuyo 🐥inşallah moral olur size hikayem çünki zor değildi doğumdan korkmayın allah güç veriyo 🤲umarım buraya kadar okuyan olmuştur boşuna yazmış olmayayım allahım hepiminize kolay güzel doğumlar hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah hapyy kidse geçtim ama burayı bırakmam size çok alıştım çünki hemen hemen hepinizide tanıyorum seviyorum sizi tatlı annişler 💕💕♥️🌸🌸🌸🌸🌸ha bide bunudu söylimm bn lohusa takımı önceden birane almıştım onu aldım yanıma bide evdekilerden koydum bnce sizde çok kasmayın fazla fazla bebek koyafetlerine hiç gerek yok ben bikere değiştim tabi bi gece kaldığımız için belkide battaniyeye çok ihtiyacım oldu lohusa pedi almıştım oda çok işe yaradı bol bol iç çamaşırı alın bu arada emzirme sütyeni almıştım ama daha hiç takmadım hastanede kimse gelmiyo dye rahattım takmadım hastaneden çıkarkendr yanıma elbise almıştım inanın onu bile giymedim geceliğin üstüne hırka giyip çıktım 10 tane bebek bezi koymuştum yarısını geri getirdim pişik kremi falanda almıştım ama hastaneden bi kaç paket hediye verdiler silikon [göğüs ucu almamıştım gerek olursa alırım demiştim memeyi tutmayınca eşimi gönderdim ama onu hiç tutamadı oda bana gereksiz geldi herkeste farklı olabilir tabi hemen linç yemiyeyimdr belki fikir olur yardımcı olur dye yazdım bunları çünki bn çok kasmıştım kendimi hiç gerek yokmuş sormak istediğiniz bişey olursa sorabilirsin 🥰🥰🌸 bu arada istanbul çamlıca erdem hastanesinde doğum yaptım 1300 dü galiba doğum ücreti 400 de epiduraldi