12454 Sabah ilk idrarımla test yaptım merak ettim sabredemedim yumurtlama çatlama günlerini değerlendirdiğimiz için elimde de fazla test vardı yaptım az öncede atmak için elime aldım ümitleniyorum ama yinede size de sormak istedim adetime 1 hafta var bu şekilde testin çizgisi mi yoksa gebelik var mi
Nzehra4654 12454 benimde ilk testim aynı böyleydi kan testi yaptırmıştım acilde ve hamileydim. Darısı sana inşAllah güzel haber alırsın bize de söyle mutlaka 💚
symslmz Erken gebelik testi al canım benim bir hafta kala negatifti. Sonra reglime bi gün kala predictor aldım net çift çizgiydi 6 güne kadar gösteriyor
12454 Miniik öylesine yaptım resmen attım bakmadım bile şimdi çöpe atayım diye elime aldım ama 1 hafta önce yaptığım testte elimde onda hiç çizgi yok mesela
Miniik 12454 bence tekrar test yap canım bekleyen test genelde doğru olmuyor, bende adetime 4 gün kala yapmıştım negatif ti 2 saat sonra baktım çift çizgi vardı ama adet oldum, bide bu testin markası ne al Bi ise o bazen böyle yapabiliyor
Tugce1803 12454 testin çizgisi gibi duruyor dağılmış sanki kuruluktan adetine de daha çok varmış adetine yakın tekrarla bence
Twetty29 12454 hamilesin canım benim de aynı bu şekildi hatta daha silikti ışığa tutup bakıyorduk eşimle o görüyorum diyordu ben göremiyordum 😊 sonra bi hafta sonra tekrar yaptım net çıktı 🥰
dorukhan_nehirada_moms 12454 hayirli olsun ins var gibi gorunuyor erken yaptigin icin bole silik cikmis sen adetin gecince yinr yap yada olman gereken gunde tekrar yap bnmde ilk gebeligimde bole cikmisti ikincide baya sabrettim bekledim kipkirmizi cikti 11hafta 5 gunluk olduk bile Rabbim isteyen herkese nasip etsin hic bir kadinin kucagini bos birakmasin aratmasin ins
Miniik 12454 onun ovülasyon testini kullanıyorum ben herkes çok iyi demiş ama gebelik testi nasıldır bilmiyorum bence Bi iki gün bekle tekrarla inşaallah vardır 🙈
Slna 12454 asla güvenme. Bende çoklu bir şekilde bu markadan internetten satın aldım. Bariz çift cizgi gösterdi 2 testte de hemde. Ama değilmişim. O kadar bozulmuştu ki psikolojim.
12454 Tugce1803 aynen canım diyorum ya ümitlendim ama içim yine de kıpır kıpır oldu bir hafta dağa bekleyip yaparım
Semanur27-K 12454 canım bende bir kaç gün daha bekle ole yap inşallah hayırlı haberler alırız seninde