Hanımlar ben bebek harketlerı çok sıklıkla hissetmıyorum şöyleki 2 saat yatayım anca ozman pıt pıt arda oluyo var mı boyle olan doktor bı sorun yok dmeıstı en son ama emin olmadım şimdi ilk hamılelıgım acba ben uyrken fakab mı oluyo yada pek uzanıp dınlenmıyorum genelde bişeylerle mesgul oluyorum zaman gecsın dıye ondan mı yada hissetmiyorum