Beyaban dün kuaföre gittim komple yaptırdım bir sıkıntı olmadı valla rahatlık sağolsun kuaförüm de sıkıntı etme dedi cok yardımcı oldu alırken yava s yavaş yaptı alırken de gecen bir post açmışlardı 1 defaya mahsus tüy dökücü kullanilabilirmis diye bem kendi doktoruma soracağım kontrole gittiğimde